¡Hola! - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Benjamin Windhouwer - WaarBenJij.nu ¡Hola! - Reisverslag uit Oosterbeek, Nederland van Benjamin Windhouwer - WaarBenJij.nu

¡Hola!

Door: Benjamin

Blijf op de hoogte en volg Benjamin

15 December 2008 | Nederland, Oosterbeek

¡Hola!

Ik weet niet hoeveel berichten er nog volgen na dit welkomstberichtje, maar toch...Als je het leuk vindt om mij te volgen tijdens mijn tijd in Spanje ben je hier aan het juiste adres.

Hoe leuker het daar is, hoe minder tijd ik natuurlijk heb om jullie op de hoogte te houden maar ik zal op z'n tijd eens aan het regenachtige Nederland denken ;)

¡Adios!

Benjamin

  • 16 December 2008 - 16:50

    SjjiG:

    JAZEKER! dat we af en toe eens kijken hoe benji daar beetje lol aan het trappen is.


  • 18 December 2008 - 18:05

    Thijs:

    Yow ouwe,

    Zal s kijken of ik het niet te leuk heb om het bij te houden;)

  • 19 December 2008 - 13:02

    Nummer 11:

    La primera calle a la derecha! Quanta Costa? Puede usted repetir la pregunta por favor??
    Los ballos!
    Hasta Pasta... :P

    Idiota :D

  • 22 December 2008 - 11:10

    Dounia:

    Jaaaaa, zoals beloofd heb ik me aangemeld en ga ik je spannende verhalen op de voet volgen:) Ofzo..

    Ik ga wel missen , begon me net aan je te hechten haha..

    Dikke kussss

  • 22 December 2008 - 16:13

    Gislène:

    Zeker weten dat ik jou in de gate hou ;)
    heel veel plezier en geef de poster een mooi plekje he? :P
    (K)

  • 22 December 2008 - 17:19

    Bjorn:

    Hé Chef-Gok,

    Eerst nog ff ski-hu

  • 25 December 2008 - 20:09

    Saar:

    I remember a convo

    Saar: Maak jij een website voor het thuisfront
    Benjamin: Welnee

    En zie hier :p, je gaat toch een poging doen tot. Haha, ben erg benieuwd naar je verhalen.

    Fijne feestdagen en een happy new year in ieder geval voor nu. En veel plezier op je vakantie.

    X Saar

  • 31 December 2008 - 20:17

    Kim:

    Hola Amigo,

    Como estas? Yo soy muy bien:D!
    De rest komt straks in het Spaans als we het vloeiend spreken.

    Voor mij nog 2 daagjes en voor jou nog een weekje.
    Ik hoor het wel als je er bent en dan gaan we gaan we allemaal naar fiestas vieren:D!

    Liefs Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oosterbeek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2009

Schoolreisje naar Valencia

27 April 2009

Een weekje bezoek

12 April 2009

Roadtrip

21 Maart 2009

Voetballeeeeeeeeen! :D

08 Maart 2009

Hola, hola!
Benjamin

Actief sinds 15 Dec. 2008
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 24380

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: